Oblasti poradenství

Ceník a podmínky poradenské činnosti

Předností je vždy individuální přístup podle specifik každého podniku a jeho činností a vlivů na životní prostředí a zároveň profesionální přístup při provádění veškerých poradenských služeb na vysoké úrovni znalostí v daném oboru.

A. OBECNĚ

  1. Zhotovitel se zavazuje zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech a informacích, které se dozví při zpracovávání zakázky, a při své poradenské činnosti.
  2. Zhotovitel neodpovídá za škody, vzniklé objednateli při jeho provozu a činnostech, pokud objednatel nezajistil zhotoviteli potřebnou součinnost či nerespektoval ústní nebo písemná stanoviska (zprávy, doporučení aj.) zhotovitele, nebo pokud objednatel o stanovisko zhotovitele v konkrétním předmětném případě nepožádal nebo objednatel v konkrétním předmětném případě písemné stanovisko zhotovitele nerespektoval.
  3. Poskytování poradenských služeb v rozsahu nabídkového listu se řídí právním řádem České republiky.
  4. Zhotovitel nese plnou odpovědnost za kvalitu prováděných poradenských prací pouze v případě předání požadovaných informací o podniku, které jsou zároveň:
    • přesné,
    • pravdivé,
    • úplné a
    • odpovídají dané skutečnosti v době provádění poradenských činností.

B. KONKRÉTNÍ PORADENSKÉ SLUŽBY (podrobnosti)

Pro vypracování některých právních posouzení a analýz podniku je třeba přesně a úplně vyplnit předané DOTAZNÍKY (např. kontrola vlivů nakládání s odpady, prevence závažných havárií, seznamy CHLP, EIA, IRZ apod.). Pokud požadované informace nemohou být vepsány do dotazníků, prosím přiložte je jako přílohy (nejlépe v elektronické podobě). Podle kvality vypracovaných dotazníků očekávejte také možné další doplňující dotazy od zhotovitele telefonicky nebo e-mailem.

Pro vypracování správného a úplného Registru právních a jiných povinností pro podnik je třeba řádně a co nejpřesněji vyplnit DOTAZNÍK s jeho přílohami, který bude zaslán v elektronické podobě ihned po podepsání závazné objednávky. Očekávejte také možné další doplňující dotazy od zhotovitele telefonicky nebo e-mailem.

Registr je produkt pouze v elektronické podobě (tabulka v programu Excel), který bude podle Vaší objednávky pravidelně aktualizován ve stanovených termínech a zasílán e-mailem do Vašeho podniku. V průvodním e-mailu budou vždy zdůrazněny všechny důležité změny v legislativě pro Váš podnik. Taktéž jsou v Registru barevně vyznačeny všechny poslední změny právních předpisů. Ostatní podrobnosti a manuál k Registru jsou uvedeny přímo v Registru, v předávacím listu k Registru, příp. ve zpracované Směrnici pro zavedení Registru do praxe podniku.

Zhotovitel nenese plnou odpovědnost za kvalitu produktu v případě nedodání požadovaných informací nebo dodání nepřesných, nepravdivých či neúplných informací o podniku.

C. Cenová ujednání

Služba – poradenská činnost pro podnik Cena v rozpětí: Sazba za hodinu Poznámka
1. Externí ekolog (odpadový hospodář) se všemi garancemi od 2 000,- do 50 000,- 400,- pokud se nestanoví pevná cena v daném rozpětí služeb, stanoví se cena za hodinu práce
2. Externí bezpečnostní poradce ADR – externí DGSA Od 500,- / měsíční paušál
3. Semináře a školení legislativy ŽP 1 000,-/1 osoba 1 900,-/1 osoba 1 000,- Dle nákladů, v případě vyššího počtu osob se stanoví cena za hodinu
4. Semináře a školení osob ostatních dle Dohody ADR
5. Environmentální právní audit podniku od 2 000,- do 40 000,- záleží na rozsahu prací, nákladech, náročnosti apod.
6. Posuzování vlivů záměrů a koncepcí na ŽP (EIA-SEA):
6 a. zpracování oznámení (podlimitních záměrů) od 5 000,- do 50 000,- záleží na rozsahu prací, nákladech, náročnosti apod.
6 b. zpracování dokumentace
6 c. zpracování posudku od 50 000,- do 90 000,- dle ceny stanovené úřadem
7. Registr právních a jiných povinností
7 a. měsíční aktualizace od 600,- do 1 000,- záleží na rozsahu prací, nákladech, náročnosti apod.
7 b. čtvrtletní aktualizace
8 a. Dokumentace pro EMS dle ISO 14001 - vytvoření od 1 500,- do 20 000,- záleží na rozsahu prací, nákladech, náročnosti apod.
8 b. Dokumentace pro EMS dle ISO 14001 – aktualizace
9 a. Obecná databáze právních předpisů (na DVD) od 2 500,- do 5 000,- záleží na rozsahu prací, nákladech, náročnosti apod.
9 b. Specifická databáze právních předpisů (na DVD)
10. Individuální poradenství (osobně, telefonem, e-mailem) 400,- pokud se nestanoví pevná cena v daném rozpětí služeb, stanoví se cena za hodinu práce
11. Dokumentace dle platné legislativy ŽP:
11 a. provozní řády (odpady, voda, VŽP, ovzduší, IPPC…) od 2 500,- do 55 000,- záleží na rozsahu prací, nákladech, náročnosti apod.
11 b. posouzení podniku z hlediska prevence závažných havárií
11 c. havarijní plány (závadné látky, ohrožení zdraví a majetku…) od 5 500,- do 45 000,- záleží na rozsahu prací, nákladech, náročnosti apod.
12. Podnikové směrnice a metodické příručky v oblasti ŽP
13. Analýza podniku a dokumentace pro IRZ od 2 500,- do 15 000,- záleží na rozsahu prací, nákladech, náročnosti apod.
14. Analýza podniku a dokumentace pro ISPOP
15. Analýza podniku a dokumentace pro IPPC od 2 500,- do 45 000,- záleží na rozsahu prací, nákladech, náročnosti apod.
16. Zavedení projektu ČISTŠÍ PRODUKCE v podniku
17. Zavedení DOBROVOLNÝCH ENVI-AKTIVIT v podniku od 5 000,- do 50 000,- záleží na rozsahu prací, nákladech, náročnosti apod.
18. Zpracování HODNOCENÍ RIZIK provozních činností na ŽP (EKOÚJMA)
19. Zpracování povinných hlášení a odevzdání na úřad: 550,- pokud se nestanoví pevná cena v daném rozpětí služeb, stanoví se cena za hodinu práce
19 a. odpady – obaly – ovzduší – voda – IRZ – závažné havárie
20. Zpracování žádosti IPPC – oznámení změn IPPC od 15 000,- do 50 000,- záleží na rozsahu prací, nákladech, náročnosti apod.
21. a. Zasílání denních novinek v legislativě ŽP – verze 1: 900,-/měsíc Měsíční paušál se platí nejpozději do 3. dne daného měsíce na bankovní účet poskytovatele dle smlouvy Novinky nebudou posílány o víkendech a svátcích
21 b. Zasílání denních novinek v legislativě ŽP – verze 2: 2 500,-/měsíc Měsíční paušál se platí nejpozději do 3. dne daného měsíce na bankovní účet poskytovatele dle smlouvy Tato služba je poskytována pouze na základě smlouvy.

Důležité poznámky

V tabulce jsou uvedeny pouze ceny orientační, a v rozpětí podle náročnosti a pracnosti. Zde uvedené ceny nezahrnují všechny uvažované práce a služby v rámci eko-poradenství. Pro stanovení konečné konkrétní smluvní ceny se vychází z mnoha hledisek (náročnost, pracnost, složitost, rozsah služeb, vzdálenost, jiné náklady na služby apod.).

Konkrétní ceny poradenských služeb jsou vždy stanovovány individuálně dle druhu zakázky, její pracnosti, náročnosti a složitosti po oboustranné dohodě se zákazníkem a jsou uvedeny závazně v každé objednávce, resp. smlouvě o dílo nebo smlouvě o poskytování poradenských služeb.

Některé poradenské služby jsou poskytovány pouze na základě předem uzavřené smlouvy o dílo nebo smlouvy o poskytování poradenských služeb. Podmínkou v případě smlouvy o dílo je vždy poskytnutí nezbytné zálohy (min. 25 % z celkové ceny) před započetím prací.

Jednotlivé služby se také mohou mezi sebou vzájemně kombinovat, po dohodě se zákazníkem jsou možné i různé slevy.

NEJSEM PLÁTCEM DPH!